En varm hilsen fra Cecilie med familie.
Takk for trivelige stunder i sanggruppa vår Målfrid..
Takk for alle fine minner, tante Målfrid, og takk for godt naboskap oppi Håggå. Vi vil savne din gode latter og ditt gode humør.
Kjæreste Tante ❤️ tusen takk for alle gode minner, ditt bilde vesen og alt hva du var å for pappa . Med alle historier og omsorg du hadde for alle alltid. Til å med legen til pappa fikk klappaskall ,
Takk ❤️ no har jeg troa på du er sammen med alle de kjære som reiste før deg. ❤️
Vår dypeste medfølelse I sorgen og savnet.
Kjellrun m.familie
Takk for alle gode minner. Takk for utallige måltid, logi i Hegglund og ved Øvlingen, skyss til håndballkamper og festligheter, gode samtaler, latter og gjestfrihet i oppvekst- og ungdomstid. Døra var alltid åpen og det var plass rundt bordet. De gode minnene lever❤️
Min omtanke i sorgen og savnet av Målfrid
Kondolerer til dere❤️
Takk for alle gode minne, din varme og raushet 🥀❤️🥀
Takk for alle gode minner, tante Målfrid ❤️🌹
Kondolerer♥️
Takk for alle gode minner tante Målfrid ❤️ Hvil i fred!
Takk for alle gode minner tante Målfrid
En siste hilsen Synnøve og Geir
Jon og Åse
Ellen Marie og Tor
m. familie
Kjæreste Laila og resten av familien. Min inderligste kondolanse over tapet av dår kjære Målfrid..
Hilsen fra Liv Rønning