Takk, Olav, for din store kjærlighet til naturen og for trivelige stunder sammen.
Takk for godt vennskap og naboskap
Olav Bringa ❤️
En siste hilsen og takk for ditt utrettelige arbeid for fjellreven.
Et arbeid som har satt spor etter seg både lokalt, regionalt og nasjonalt.
Fjellrevgruppa i Selbu, Tydal, Holtålen og Røros.
Olav var en hedersmann; kunnskapsrik, empatisk og ansvarsfull, Gjennom livet la han ned et imponerende frivillig arbeid for lokalsamfunnet, frivillige organisasjoner og spesielt for fjellreven. Olav er en venn vi vil savne💜
Laila og Arvid
Takk for godt vennskap gjennom mange år,
Kondolerer
Våre hjerteligste kondolasjoner ved Olavs bortgang. Gerd Randi og Hartvik, Bjørn og Lars Bakås
Takk for mange gode samtaler i hytta på Riasten. Takk for gjestfriheten vi opplevde og takk for din utrettelige kamp for naturen
Olav var en av dem som så at vi alle er en del av naturen og er vevd sammen med det levende; sammen med rev, rådyr, reinrose og fjellfiol. Vi trenger slike som ham blant oss og vil savne ham.
Min medfølelse i sorgen og savnet
Olav var en idealist som levde og åndet for vår umistelige natur. Han var hel ved, og hans innsats for disse verdiene vil leve videre i skogen, på fjellvidda, for fjellreven og Gaulavassdraget. Takk.
Takk! Fra Naturvernforbundet i Trøndelag, Røros og Holtålen.