Tenk på alt jeg har lært av deg! Kunnskaper om både det boklige og det mellommenneskelige. Du vil bli savna!
Takk for et godt vennskap gjennom nesten 40 år, spennende faglig samarbeid, gode måltider og spennende ekskursjoner.
Takk for gode minner gjennom mange år. Vi savner deg.
Hei, Amund.
Takk for alle timene på Mælan 52 med pc- og mobil-trøbbel, med tekst- og bildebehandling, med søk blant dine store mengder av manuskripter og bilder, med sikkerhetskopiering, med handtering av antivirus, med fakturabehandling og banktransaksjoner.
Takk for utallige kopper med kok-kaffe og pulver-kaffe, med rundstykker og knekkebrød med lokale oster og noe mer "eksotisk" pålegg.
Takk for samvære og diskusjoner ved besøk på Thomasgården, Trygstad, Bakeriet, Lysstråle - og med tilsvarende antall kaffekopper.
Takk for faste meningsutvekslingerog løs latter.
Takk for alt dette... og mere til, Amund !
Vi sees.
Erik H
Kjære fetter Amund.
Takk for alle morsomme og hyggelige stunder gjennom et langt liv..
Takk, Amund, for alt du betydde for oss i skoledagene i Elverum, og i alle årene etterpå.
Takk, Amund, for det du betydde for meg på Elverum Gymnas og da jeg fikk jobbe for og med deg på Glomdalsmuseet❤️ - et menneske jeg så opp til på alle måter!
«Barndom, ungdom, moden alder.» Amund - Je minnes, je takker og ønsker Fred over kvila.
Gode minner fra mange fine stunder og gode samtaler tar jeg med meg videre i livet.
Takk for alle gode minner gjennom 67 fine år
Amund, du fine, dyktige, lune, vennlige, dype mann! Du vil bli sårt savnet. Heldigvis har vi praktverkene og bøkene dine. Takk!
Takk for at du var en så koselig, snill, blid, morsom, skikkelig og kunnskapsrik person - det har vært fint å kjenne deg, både fra Elverum og Røros. Hvil i fred.
Et 90 år gammelt slektskap og vennskap er slutt. Takk for latter og gode minner. Jeg vil savne deg!
Takk for gode minner, Amund!
Takk for gode minner!.Heidi, Trond og Kjell Erick.
Takk for hyggelige samtaler og god hjelp!