I have a question, can you contact me at migue.xavier@m.spheremail.net ? Cheers!
Fred over minnet
Kjære svigermor ❤️
Tusen takk for alle gode stunder vi fikk sammen.
Tenker da spesielt på våre turer hver sommer til Øyungen, med innslag av rakfisk, nytrekt ørret tilberedt på flatbrød med meierismør og ellers mye godt.
Vi hadde også mange fine helger sammen på Rymoen.
Takk for den du var, og betydde for oss, du var bestandig positiv, snill og god..
En god og varm sjel har forlatt oss, men du vil aldri bli glemt. Bare gode minner, for alltid.
Per Arne ❤️
Vår kondolanse!
Takk for fine minner og alle gode stunder.
Takk for gode minner og fine stunder i lag. Takk for din gjestfrihet og varme.
Takk for gode minner og stunder.
Takk for godt naboskap og alle gode kaffestunder gjennom mange år.
Takk for alle gode minner, Johanne❤️
Kvil i fred kjære gunmo 🌹