Kjære mormor og oldemor❤️
Nå er du borte, men minnene har vi med oss for alltid.
Du var så rolig, god og snill. Med glimt i øyet og fin humor.
Vi minnes spesielt de mengdene med mat og kaker du disket opp med til alle anledninger. Når vi var godt forsynt og god og mett så kom det alltid enda en kake til eller annet godt på bordet. Du gjorde ditt beste for alle rundt deg.
Nå kan du ta en velfortjent hvil ❤️
Fine stunder - gode minner♥️
Takk for gode minner
Du var en snill og varm person. Hvil i fred Olga.
Fred over ditt nydelige minne, gode Olga Kristine❤️
Takk for alle gode minner mormor/oldemor❤️
Alltid så tålmodig og omsorgsfull❤️
På kjøkkenet ditt var det alltid varme, omsorg, matlaging, , vafler, samtaler, bingo eller ludo ❤️
Du samlet familien rundt bordet og alle følte seg velkommen ❤️
Takk for alle gode minner, Olga Kristine. Hvil i fred.
Takk for gode minner
Snilleste tante, gammeltante og reservebestemor🥀 Du hadde alltid is i fryseren og et stort hjerte og smil når vi sprang over plena på besøk❤️
"Livets snilleste dame" skriver Janne. Et godt ettermæle!
En følelse jeg også husker fra barndommen - en god, snill aura kjentes allerede i kjøkkendøra.
Min dypeste medfølelse i sorgen til familien - kondolerer. Jeg har Gode minner fra hemen din oppå Vongraven, når e kom for å være/leke med Margot, du var bestandig se blid. Hvil i fred Olga Kristine
Mormor/oldemor ❤️ Livets snilleste dame ❤️ evig takknemlig for alle gode minner ❤️