Takk for hyggelige samtaler. Hvil i fred.
Kjære John.
Takk for mange fine stunder vi hadde sammen John. Først 7 år på Nesvold-skolen,
så framhaldskolen.Du var også min forlover i 1963.. Du var alltid blid og positiv, med ett smil og god kommentar. Jeg vil alltid huske deg.Jeg lyser fred over ditt minne.@
Laila og Sverre Kirkhus
Takk for alle gode minner! ❤️
Takk for gode minner onkel John.
Takk for gode minner Jonnen Fra søskenbarna Nordpå, Hvil I fred 🌷❤️
Kondolerer ❤️Tenker på dere i sorgen ❤️
Takk onkel John, for gode minner og opplevelser gjennom barndom, ungdom og voksenliv. Hvil i fred.
Takk for godt vennskap og gode minner
Takk for alle trivelige år. Bare gode minner fra en kjempesnill bror og svoger
Takk for gode minner. Hvil i fred kjære onkel John
Vi føler med dere i sorgen.
Takk for gode minner.
Takk for alle gode minner Jon. Hvil i fred.
En siste hilsen
Kondolerer til familien
Takk for gode minner fra barndom -og ungdomstid.Du blir savnet.
Takk for alle gode minner kjære bror/svoger
Takk for alle gode minner pappa/svigerfar❤️
Takk for alt, snille, gode pappa/svigerfar❤️
Takk for artige stunder og mange gode minner. Bernt
Kari og Lars
Anne og Bård
Christian og Oxana