Takk for gode minner
Hvil i fred Ingrid!
Takk for mange gode minner fra hyttene ved Femunden
Takk for mange gode og livlige minner
Hvil i fred Ingrid ...Varme tanker til Barbro,Lise,Lars og Per Otto
Takk for alle gode minner, kjære tante ❤️
Takk for mange artige sammenkomster og gode minner gjennom mange år! Vi minnes ditt gode humør og livate vesen, Ingrid🥰
Varme tanker til Lars, Lise, Barbro og Per Otto❤️
Takk for alle gode minner❤️ Du var ei herlig dame som vi vil savne❤️
Snille, gode tante og gammeltante ❤️❤️ Hvil i fred ❤️❤️ Takk for alle gode minner ❤️❤️
Takk for alle hyggelige stunder vi har hatt❤️
Takk for artige og koselige opplevelsene vi fikk med deg, Ingrid ♥️ Ei flott og sprudlende venninne som forlot oss altfor tidlig. Glad vi besøkte deg før jul ♥️ Varme tanker til deg Per Otto samt Barbro, Lise og Lars 💙♥️♥️💙
Takk for mange gode minner🥀
Varme tanker til dere som sitter igjen med alle di gode minnene🌹♥️
Tusen takk for mange trivelige stunder i Røros Janitsjar 🎼hvil i fred Ingrid🌹
Takk for alle gode minner. Takk for alle di gode samtalene,latterkulene og ikke minst ditt strålende vesen ❤️❤️❤️
Takk for den fineste oppveksten, takk for trygge rammer, takk for gode råd og veiledning gjennom livet, takk for alt du har lært meg, takk for alt du har gitt og takk for at du va min mormor. Evig glad i deg ❤️
Takk for alle gode minner.
Fra Dag Sture og Johanna
Varme tanker til deg og dine i en tung tid