Takk for gode minner da vi jobbet på Lamit.
♥️💔♥️ Hvil i fred kjære onkel.
Geir var bestevenn på Flanderborg og en trofast lekekamerat i oppveksten, når min familie tilbrakte feriene på Røros. Trist å tenke på at han nå er borte, men minnene lever!
Vil i fred Onkel Geir!❤️
Takk for alle gode minner gjennom mer enn 40år.Du vil bli savnet
Takk for alle gode minner i barndommen❤️Hvil i fred Geir❤️
Kjære gode Geir.
Tusen takk for veldig godt naboskap, takk for umiddelbar inkludering, takk for alle turene våre til Sverige, takk for alle middagene, takk for engasjementet foran skjermen når det vi kosa oss med fotball i stua di, takk for trivselen ved bålpanna med litt godt i glasset, takk for å være pådriver ved den lille potetåkeren vår i hagen og takk for at du delte fra din store kunnskap om sport, lokalhistorie og så mye annet. Selv om jeg kjente deg bare de siste tre årene, delte vi så mange opplevelser at det føles som så mye lenger. Jeg kommer til å savne deg veldig gode Geir. Hilsen naboen i andreetasjen. Hvil i fred, <3