På vegne av alle oss oldebarna vil jeg si noen fine ord om vår kjære oldefar.
I dag tar vi farvel med oldefar – en mann som betydde så mye for så mange. Han levde et langt liv fylt av arbeid, omsorg og kjærlighet til familien sin. Gjennom årene han jobbet på Anlegg viste han oss hva innsatsvilje og styrke betyr, og han lærte oss verdien av å stå på, uansett hva livet bringer.
For oss oldebarna var han ikke bare en oldefar, men et trygt smil, en varm hånd og en historie fra gamle dager. At han fikk oppleve hele 17 oldebarn sier mye om arven han etterlater seg – ikke bare i tall, men i liv, minner og kjærlighet som lever videre i oss alle.
Som det eldste oldebarnet er jeg ekstra takknemlig for å ha fått så mange år med ham. Jeg vil alltid huske stemmen hans, latteren hans og den roen han ga bare ved å være til stede.
Takk for alt du var for oss, oldefar. Du vil aldri bli glemt.
Takk for gode minner gjennom snart 75 år
Hvil i fred,Halvor❤️Føler med familien🌹
Kondolerer til Familien.
Steinar Nilssen
Brit Nilssen Borgos og Terje Borgos
Kondolerer så mye til hele familien.Takk for gode minner .Hvil i fred Halvor
Reisekamraten til dialyse de siste 4-5 årene kom bort. Halvor er og blir savnet. En trive og rolig mann. . Halvor; Hvil i fred
Hvil i fred Far🌹 du var en fantastisk bestefar, og arbeidskar😀
Kondolerer så mye til dere alle ❤️
Kondolerer 🌹
En tapper mann er gått bort. Minnes i ærbødighet! Kondolanser til hele familien.
Hartvik og Gerd Randi
Kondolerer til familien ❤️Takk for gode barndomsminner 🫶🏼
Hvil i fred, onkel Halvor ❤️ Takk for gode minner fra barndommen. Varme tanker til alle i familien i sorgen og savnet.
Kondolerer
Fra Ingrid og Arnt
En siste hilsen Inger Marie
Harald Eilif og Johanne
Oddbjørn og Wenche