Varme tanker til familien og takk for mange fine minner
Beste Lillian.Du vil alltid være i mitt hjerte.Takk for alle gleder og stunder.❤️Ove
Takk for gode minner i oppveksten i samme klasse på både barneskole og ungdomskole.
Så utrolig trist og høre at du er godt bort i en så tidlig alder.😪Men minnene lever fra da vi var med i Selbu handiikaplaget og tiden vi da vi var på dagsentret i Selbu ..Du kom også til mæ bestandig da,og betrodde deg til mæ om det var noe.Sjelden var vi u enig æ og du.Du var glad i musikk og elska der Johans var.Snille gode og blide Lillian,kommer til og savne deg..Men gode minner er gode og ha og du e alltid i mitt hjerte.Sov godt Lillian og hvil fred.Min dypeste medfølelse til familien.Kari Ann.
🌹Varme tanker til hele familien❤️🌹
Omsorgsfulle og fine storesøstra mi❤️ Takk for alle gode stunder.
Takk for alle gode minner Lillian ❤️
Kondolerer❤️
Kondolerer til familien ❤️
Fineste tøffeste Lillian. Varme tanker til familien.
Takk for fine, gode minner 🕊️🖤
Kondolerer. Tenker på dere i sorgen.❤️🌹