En siste hilsen fra oss i Bekkosen♥️
Takk for fine stunda Jorun. Hvil i fred
Takk for alle treff og kaffe-stunder på Skogn og Glåmos. Du og Kjell var alltid så imøtekommende og glad når vi møttes.
Hvil i fred! Kondolere til stor-familien - Minner er vakre - VERN OM DEM.
Takk for alle gode minner❤️
Tusen takk for gode minner!
Takk for alle hyggelige stunder og fine samtaler vi har hatt, Jorun. Hvil i fred.
Varme tanker til Kjell og familien i sorgen og savnet.
Kondolerer til Kjell og hele familien fra Karen Margrethe
Vår dypeste medfølelse i sorgen
Tusen hjertelig takk for alle fine stunder og samtaler vi hadde Kjære Jorun
Varme tanker i sorgen og savnet etter mamma❤️
Takk for mange trivelige stunder tante Jorun. Minnes spesielt ditt gode humør og omsorg for oss rundt deg.Hvil i fred.
Takk for alle gode minner tante❤️
Med takk for alle de gode stunder vi har hatt sammen. Jon m familien, John m familien, Mimi m familien og Pat m familien
En siste hilsen Fra oss på Tonjeseter
Det var veldig hyggelig å ha deg som kollega . Hvil i fred kjære snille Jorun. Takk for alt. Marina