Tusen takk for alle fine bøker.
Hvil i fred
Takk for at jeg fikk b.li kjemt med deg. Og takk for mang en god latter.
Takk for alle gode minner, Du og Søren har alltid vært der for oss
Kjære Grete, takk for gode minner, mye latter og godt naboskap. Hvil i fred. ❤️
Kjære Grete vår kjære venninne fra 3.klasse på folkeskolen på Kirkenes som du alltid presenterte oss som. Vennskapet har holdt seg gjennom alle år selv om våre livsveier skilte lag og vi beholder ditt gode minne i våre hjerter. Hvil i fred
Bjørg og Karin
Som primus motor i "Studiesirkelen" på Steinkjer introduserte du meg og flere andre nykommere for kulturliv og politisk liv i Steinkjer gjennom mange år. Senere ble det Røros. Også der har vi mange minner om alvor og moro på turer og rundt bordet. Takk for rike minner!
Takk for godt samarbeid med bøkene dine,og påskemiddager med deg og Søren i Per Amundsagården, ,-du med reven om halsen og mange gode historier.Vi minnes deg med glede🥰
Takk for Sofie og Kathrine ❤️
Det er vemodig at Grete er borte, men alle dei gode minna frå studietida i musikk og norsk - og ikkje minst lesesirkelen vi heldt gåande i lang tid etterpå, forsvinn ikkje. Og bøkene om Sofie og Kathrine vart kjær lesnad for mine barn og barnebarn.
Jeg kjente "Sofie og Kathrine" før jeg kjente forfatteren! Trivelige Grete.
Takk for godt vennskap gjennom mange år!
Takk for gode minner fra tida vi hadde sammen på Levanger lærerskole. Trivelig å besøke deg på Røros 🌹
Det var alltid en glede å møte kusine Grete.❤️
Gode minner fra tiden du var min lærer ved Lø Skole.Alltid et smil på lur og hyggelige samtaler når våre veier krysset hverandre. Hvil i fred🌹❤️
som bibliotekar vil jeg takke for de fine bøkene; spesielt populære var lydbøkene hvor Grete selv leste om Sofie og Kathrine.
Takk for gode minner fra lærerskolen og fine stunder på Røros! Ei flott og ressurssterk dame er borte, men minnene bærer vi med oss.
Takk for Sofie og Kathrine
Kondolerer 🌺
En siste varm hilsen.
Har gode minner fra 1974-76 da vi var klasse-venninner på Levanger lærerskole.
Kjære GreteJ
Er så glad for at også jeg og min familie ble en del av historien i bøkene om Sofie og Katrine.
Og at jeg møtte deg da du presenterte bøkene på Vadsø Bibliotek en gang på nittitallet
Hadde god kontakt med deg etter det.
Hvil i fred!
Tenker på dere❤️
Takk for innsatsen og fellesskapet gjennom mange år
Hilsen oss i Trøndersk Forfatterlag