Vår dypeste medfølelse i sorgen
Du va 7 år gamlar så vi vaks på en måte opp litt kvar for oss. Men ette att vi som pensjonista roa ne vart det tradisjon med mange fisktura te Flensjøen. Utrulig gode minna frå d her turan som je te me mi viar. Vi fikk prata fortrolig og je va spesielt imponert over kes du håndterte begrensningen ette slag i 2005. Du viste stor omtanke hvis det va nåe som sto på med meg. Gode minna lev heldigvis viar.. Litjbror Arne
Takk for alle gode minner fra onsdagstreningene.