En god venn og tidligere kollega, en dyktig fagmann, en utmerket musiker og instrumentmaker har forlatt oss. Fred over ditt minne, kære Gunnar.
Vita brevis, ars longa — —
Kondolerer ❤️
Ta godt vare på hverandre og alle gode minner 🌹
Et svært kunnskapsrikt, engasjert og unikt menneske har gått ut av tiden.
Du Gunnar, var et eksempel for alle. Du gjorde ikke noe delvis - det var kun snakk om å fullføre til minste detalj. Det være seg restaurering av Flatavollen, arbeid for grunneierne rundt Aursunden eller prosjektet med alle strengeinstrumentene. Kort fortalt - du var et unikum!
Vi kommer til å savne ditt lune vesen og alle gode samtaler.
Takk Gunnar, du var den beste nabo en kan tenke seg, hjelpsom og raus, kunnskapsrik og rettskaffen.