En siste hilsen fra oss i Bekkosen. Marte med familie.
Takk Helga for mange gode stunder på jobb❤️
Takk for alle trivelige vakter med gode minner og masse latter . Kvil i fred
Takk fer alle gode minner tante Helga❤️
Så heldig jeg var som fikk ha en så fin bestemor, det lure glimtet i øyet, den varme omsorgen for de rundt deg og de gode klemmene vil jeg alltid ha i minnene❤️sov godt ❤️
Takk før mange trivelie vakta vi hadde sammen. Mye latter å alvor. Goe minna je te me mi videre. Kvil i fre no
Ho var ei kjempe koselig dame