Takk for alt du var for oss, kjære onkel Pære❤️
"Herren er nær hos dem som har et nedbrutt hjerte, han frelser dem som har en knust ånd." (Sal 34:19). Vår dypeste medfølelse i den tunge tiden dere har vært i, og som nå står foran dere. En dag av gangen hjelper oss, som har vært der dere er nå...
Kondolerer til familie og venner, dette var alt for tidlig. Per Arne, takk for et langt vennskap, du vært en av mine inspiratorer i livet. Våre samtaler og sporadiske samvær har beriket livet.
Hvil i fred min venn.
Derek & Hanne
Sender varme tanker til hele familien i den ufattelig vonde tiden. Har gode minner fra sommerturer til Røros i barndommen, hvor jeg husker Per Arne som morsom, varm og trygg for oss barna.
Varme tanker til dere i sorgen og savnet etter en kjær mann, pappa og bestefar kjære Gry, Arne Marius, Sofie og Oda m/familier ❤️🥹 Dere har mange gode minner å ta vare på 🤗 Klem❤️
Vår deltakelse i sorgen. Vi minnes Per Arne med ærbødighet
Utrolig trist beskjed å få . Mange hyggelige og gode minner fra vi jobbet sammen på 337 skv på Bardufoss En kjernekar og Hedersmann har gått bort
Takk for gode minner og sterkt vennskap gjennom mange år.
Per Arne, vi har så mange gode minner fra tiden sammen med deg, Gry og barna. Ditt gode humør og din omsorg for alle vil vi huske. Du var klok, snill og hjelpsom. Du vil bli savnet ❤️
Takk for alle fine stunder og opplevelser. Din fine fremferd gjorde deg til en ledestjerne der du ferdes . Vi vil savne deg .
Tusen takk for mange gode og morsomme barne og ungdomsminner, Per Arne!
Beskjeden om Per Arnes bortgang kom brutalt uventet. Vi fikk oppleve hans lune og humørfylte vesen i vårt maritime luftmiljø på Luftforsvarets 337 skvadron på Bardufoss.
Per Arne bidro svært profesjonelt og med et glimt i øyet og alltid blid, samlende og utadvendt.
Per Arne vil minnes i glede og respekt.
Det var veldig triste nyheter! Jeg minnes Per Arne som den hyggeligste og spreke hyttenaboen. Alltid godt humør og med et eller annet prosjekt i hodet. Våre tanker går til Gry og familien❤️
Vi har vel knapt sett hverandre siden tiden i Forsvaret, men man glemmer jo ikke en slik fantastisk flott kollega, som alltid spredte god stemning rundt seg! Du vil bli savnet av mange.
Gode venn: så uendelig trist. De beste går først, heter det seg. Ingen trøst i det. Alle tanker til deg Gry og familien
En trivelig kollega fra 337 miljøet har gått så altfor tidlig bort.
Jeg traff deg første gang allerede tidlig på 80-tallet i Forsvaret der vi begge var flygere, og våre veier krysset hverandre flere ganger opp gjennom årene . Du var noen år eldre, men fremstod allerede fra første møte som en omtenksom og inkluderende person - alltid positiv og med et smil på lur.
Mange år senere ble vi kolleger i Luftfartstilsynet der vi jobbet sammen helt til du ble sykemeldt. I tillegg til din sterke faglige kompetanse, hadde du bibeholdt ditt gode humør og væremåte, og ble derfor en svært avholdt kollega på vår seksjon.
Selv gjennom de tyngste sykdomsperiodene klarte du å opprettholde positivitet og optimisme.
Mitt liv har blitt beriket gjennom å ha kjent deg, og mine dypeste kondolanser går til din familie.
Takk for eit fint og morsomt vennskap gjennom 46 år. Du vil bli sterkt savna.
Tusen takk for gode minner sammen med deg. Du var alltid til stede og tenkte alltid på oss andre. Den beste mannen for Gry. Vi skal passe på deg Gry❤️
Vi er takknemlige for tiden vi fikk sammen. Du var robust, alltid til å stole på, sosial og interessert i de rundt deg. I vennskapet satte du spor som vil leve videre i minnene våre. Vi savner deg.
Per Arne var en venn av de sjeldne – alltid med godt humør og en positiv innstilling. Raus og ekte, et menneske av hel ved. De gode minnene fra våre mange opplevelser vil alltid være med meg.
Han vil bli dypt savnet.
Dette var bare ufattelig trist.
Per Arne var en kjernekar på alle områder. Dyktig, omgjengelig og raus. Alle de gode minnene jeg har fra ham blir med meg så lenge jeg lever.
Ufattelig trist. Per Arne var en ledestjerne med uslitelig godt humør og stor raushet ovenfor alle han møtte. Ta vare på alle gode minner.
Takk for alle gode minner.
Du vil bli dypt savnet ! Varm hilsen fra kull F3 -80 Luftforsvarets Flygeskole
Takk for den du var som venn og kollega.
Du vil bli dypt savnet! Varm hilsen fra Kull 36 ved Luftkrigsskolen.
Takk for gode minner gjennom mange år. En siste hilsen fra Johan