Takk gode kollega for mange trivelige år ved jernbanen. Det var hyggelig å kjøre tog i lag med deg. Du var en ressurs for Lokpersonalets. Takk for alt!
Varme tanker og vår dypeste medfølelse . Hvil i fred.
Jeg (hytteeier i Innerdalen) opplevde han som en hyggelig og hjelpsom mann
Takk for mange fine og artige minner. Hvil i fred,onkel!
Takk for alle gode minner! Hvil i fred
Takk for mangeårig medlemskap og innsats for laget
Vår dypeste medfølelse i sorgen etter Arne Idar sin bortgang. Fred over minnet. Jurgita og Sondre
Takk for alle de gode samtalene vi hadde i løpet av Evas og Randis skolegang. og årene etterpå.. Det var alltid trivelig å møte han i grenda til en prat. Minnes med glede gode hyggelige Arne Idar. Fred over hans minne.
Takk for gode minner i oppveksten min,og som en god kollega i NSB
Takk for mange gode barndomsminner! Husker med glede hvor kjekt det var å ha et nabohus hvor jeg alltid var velkommen. Hvil i fred <3
Takk for godt naboskap. 🌺
En siste hilsen Lokomotivpersonalets Forening Trondheim