Korrekt tidspunkt for begravelsen er tirsdag 12.mai 10:30 i Glåmos kirke
Tusen takk for alle gode stunder sammen med deg.
Vi vil savne deg❤️
Tusen takk tante for den du var for oss alle ♥️ Det er utrolig trist at vi ikke lenger kan ha våre samtaler og hyggelige stunder sammen. Du vil alltid være i våre hjerter ♥️ Stor klem fra Camilla, Linnea og Frank ♥️🥰
Kjære snille tante Jorun , takk for gode minner ❣️
Jeg minnes deg som ei veldig koselig dame,hvil I fred kjære ,jorun💕
Kjære tante, takk for gode minner. ❤️
Takk for alle gode minner
Hvil i fred, kjære Jorun.
Varme tanker til familen
Savnet er stort men vi vil alltid minnes deg i kjærlighet.
Takk for alt vi fikk oppleve sammen med deg tante, alle de fine minnene vi tar med oss ❤️
Takk❤️
Takk for alle gode minner