Da jeg begynte i Røros kommune i 1986 var du den som hadde vært lengst ansatt der, og du fortsatte til du ble pensjonist og holdt rekorden fram til da. Du var en utrolig hyggelig, humørfylt, rettskaffen, sporty, klok og vennlig kollega som jeg minnes med takknemlighet.
Da Ola fikk besøk av Ingebrigt. Å få besøk av en bokser hvar stort for Ola 🥊❤️❤️
Kjære onkel Ola❤️
Nå fikk du endelig hvile!
Veldig glad for at vi fikk besøkt deg både under Røros martnan, og for at vi fikk tatt turen i påska!
Kjære Ola. Du betydde så mye for meg og min familie. At jeg og Ingebrigt besøkte deg 2 mai, er jeg veldig glad for. Hvil i fred ❤️❤️