Takk for alt snilleste Besta❤️
Så trist å se at Astrid er død. Vi hadde det så trivelig da jeg besøkte henne i høst. Hun trivdes på helsesenteret, sa hun. Jeg har kjent henne lenge, og jeg vil minnes henne med glede.
Kjære besta/oldemor
Takk for alle gode stunder, varme klemmer og samtaler. Du vil for alltid være savnet, og vi vil aldri glemme deg❤️🌹
Takk for alle gode Minner Astrid når vi gikk på Trønderen Hvil i fred
Takk for alle gode minner. Du vil alltid ha en spesiell plass i hjertet vårt.
Hvil i fred.
Hvil i fred ❤
Kjære mamma/svigermor
Takk for alle gode minner, hygge,
kjærlighet og din omsorg❤️
Vi vil aldri glemme deg. Hvil i fred🌹
Takk for gode minna fra "oppi Trongen" opp gjennom mine barneskoleår. Alltid ei åpen dør, mat, seng og omsorg!